Różowy Blask. Autobrite Direct Pink Sheen

http://www.facebook.pl/detailingtester

 

Witajcie

Przyszedł czas na ogarnięcie wnętrza mojego auta. Pogoda dopisała, więc postanowiłem przetestować produkt który dostałem jakiś czas temu na testy. Dressing do tworzyw wewnętrznych którego nazwa jasno wskazuje jakie daje wykończenie. No to do dzieła…

Dzisiejszy bohater

DSC_0198

Różowy rzadki płyn o zapachu hmm mydlanym? Coś w ten deseń zupełnie inny klimat niż dressingi które używałem do tej pory.

DSC_0199

Do nakładania używałęm bawełnianego aplikatora.

A jaki efekt?

DSC_0200DSC_0201

Jest to efekt po nałożeniu i przetarciu suchą mf. Jak widać mocno zaznacza swoją obecność.

Efekt po nałożeniu na całą deskę.

DSC_0203

Jeszcze jedno spojżenie na inny rodzaju plastiku bardziej porowaty.

DSC_0204DSC_0205

I całość

DSC_0207

Plastiki przed nałożeniem dressingu delikatnie przetarłem apc.

Podsumowując

Dressing nie należy do subtelnych, zdecydowanie zaznacza swoją obecność na plastikach. Nazwa nie kłamie, jeden z mocniejszych efektów jakie miałem do tej pory. Mocne przyciemnianie i świecenie. Orginalny zapach, bardzo duża wydajność, na całe auto zeszło mi około 20 może 30 ml. Pink Sheen nie lubi płaskich plastików ( nie porowatych ) na nich  delikatnie smuży jednak wystarczy przelecieć te miejsca sucha mf i jest ok. Tak naprawde wiekszość dressingów ma problem z tym rodzajem plastików. Dobrze kryje nie doskonałości.

Produkt zdecydowanie dla fanów mocnego efektu. Fani PB NL mają alternatywe ( chyba nawet z mocniejszym efektem ).

http://www.facebook.pl/detailingtester

DSC_0208

3 uwagi do wpisu “Różowy Blask. Autobrite Direct Pink Sheen

Dodaj komentarz