All in One od Mothersa

http://www.facebook.pl/detailingtester

 

Witajcie

Święta więc znalazłem chwilkę żeby coś naskrobać. Produkt sprawdzałem już jakiś czas temu ale jakoś nie miałem okazji go opisać. Według producenta to produkt 2 w 1 chociaż moim zdaniem bliżej mu do AIO.

A bohaterem dzisiejszej recenzji jest…

DSC_0578

Produkt Mothersa z serii California Gold, Brazilian Carnauba AIO. Czyli produkt który poleruje, czyści i zabezpiecza już na blogu opisywałem jeden z takich produktów.

DSC_0607

Produkt aplikowałem za pomocą tricolora (strona żółta)

DSC_0609

Podzieliłem maskę na pół, niestety trudno było mi uchwycić widoczny na zdjęciach efekt. Lakier na masce jest w dobrym stanie a produkt kryje bardzo delikatne ryski ( może usuwa?). Prawdopodobnie na znacznie bardziej zniszczonym lakierze i np. czarnym efekt byłby zdecydowanie mocniejszy.

Efekt po

DSC_0610

DSC_0611

Produkt zabezpiecza więc zobaczymy jak sobie poradził w kontakcie z wodą.

DSC_0613

DSC_0614

To co czas na podsumowanie.

Kolejny fajny produkt z gamy Mothersa, szczerze porównał bym go do Cherry Glaze od AD. Pracuje się z nimi podobnie ( może w tej kwestii delikatna przewaga po stronie Cherry ), efekt krycia, zrzucanie wody , trwałość krople reprezentują naprawde zbliżony poziom. Mothers zostawia bardzo fajną gładką powierzchnie. Jeżeli ktoś nie ma czasu na pełen proces zabawy z woskowaniem to naprawde ciekawa opcja. W jednym kroku przygotuje i zabezpieczy lakier.

http://www.facebook.pl/detailingtester

Dodaj komentarz