Coś na uszczelki. 1z einszett gummipflege

http://www.facebook.pl/detailingtester

 

Witajcie

Już jakiś czas temu wspominałem ,że pojawi się produkt do uszczelek. Produkt sprawdzałem jakiś czas temu ale postanowiłem troszkę poczekać ,żeby móc coś więcej o nim napisać.

Dzisiejszy bohater

DSC_1007

Przed aplikacją wszystkie uszczelki umyłem dedykowanym środkiem.

DSC_1009

W tym wypadku był to ADBL Tire And Rubber Cleaner

DSC_1010

Produkt ma wbudowany aplikator. Czas na zabawę…

DSC_1012

Widać ,że produkt przyciemnia uszczelki.

DSC_1014

Produkt zdecydowanie odżywia uszczelki, jest co robić bo uszczelek jest sporo i nie wszystkie są umieszczone w łatwo dostępnych miejscach.

DSC_0002

Tutaj uszczelka już po aplikacji.

Dlaczego czekałem z publikacją opisu tego produktu? Ponieważ czekałem na pierwsze przymrozki. Tak naprawde przyciemnić uszczelki może każdy dressing a produkt 1Z ma jeszcze inne cechy.

Po pierwsze uszczelki stały się bardziej miekkie, i wyglądają poprostu ładnie. A co najważniejsze podczas pierwszych przymrozków uszczelki w drzwiach nie przymarzały i nie było żadnego problemu z otwarciem drzwi. Spcejalnie zostawiłem jedne drzwi bez aplikacji tego produktu i tam ten problem się pojawił. A i prace umila cytrynowy zapach.

Dodatkowo produkt jest bardzoooo wydajny a z opinii użytkowników również trwały.

Mnie produkt przypadł do gustu.

Bądz na bieżąco http://www.facebook.pl/detailingtester

DSC_0003

Dodaj komentarz