Coś zamiast pędzelka. ValetPRO Twisted Wire Wheel Brush

http://www.facebook.pl/detailingtester

 

Witajcie!

Dziś wracamy do tematu akcesoriów. Czyszczenie felg, nie zawsze da radę doczyścić felgę bezdotykowo. Zazwyczaj używałem do tego delikatnego pędzelka również z firmy Valet Pro. Jednak przeglądając kiedyś internet wpadłem na szczotkę Valet Pro Twisted Wire Whee; Brush. No i pach kupiłem 🙂

 

DSC_0150

Szczotka jest OK, nie jest to szczyt techniczny rodem z NASA ale włosie jest w miarę delikatne do klasycznych felg z jakimi ja mam do czynienia nie ma strachu ,że zrobią krzywdę.

Pacjentem były felgi których pędzelkowanie to mordęga

DSC_0151

No i działamy

DSC_0159DSC_0160DSC_0152

I po spłukaniu

DSC_0161

Podsumowując

Szczotka już trochę ze mną jest, używana była sporo razy, pędzelka nie odłożyłem bo czasami również go używam. Szczotką Valet Pro czyści się znacznie szybciej ale nie tak dokładnie jak pędzelkiem. Myśle ,że to naprawdę solidna propozycja jeżeli ktoś szuka szczotki do felg. A i jeżeli chodzi o jakość to jest bdb zgubiła kilka włosków ale myśle ,że jeszcze sporo ze mną pobędzie 🙂

Bądż na bieżąco http://www.facebook.pl/detailingtester

Dodaj komentarz