IT’S SHOWTIME! Mothers QD

http://www.facebook.pl/detailingtester

Witajcie

Kilka dni temu wpadły w moje ręce próbki kosmetyków Mothers’a. Jako pierwsze postanowiłem przetestować bardzo dumnie brzmiący Quick Detailer Showtime. Nazwa zobowiązuje czy było SHOW?

DSC_0616

Już na samym początku produkt mnie zaskoczył, a chodzi o zapach! Pachnie piernikami! Hah jeszcze nie spotkałem takiego kosmetyku aż do dziś i to dwukrotnie bo sprawdzałem jeszcze jeden specyfik i pachniał podobnie 🙂

Jeżeli chodzi o aplikacje, produkt zachowuje się tak jak QD powinien żadnego mazania, problemu z docieraniem naprawde spryskaj i przetrzyj. Do tego robi to co lubie czyli przyciemnia nie jakoś spektakularnie ale jest to widoczne.

DSC_0619DSC_0617

Mam nadzieje ,że udało mi się na zdjęciu uchwycić, prawa strona po aplikacji. DSC_0620

Co jeszcze cechuje dobry QD, powinien sobie radzić z drobnymi nie doskonałościami które zostały po myciu, ślady po wodzie itp. Nie mówie tu o hodowanych latami water spotach 😀

Showtime radzi sobie z nimi zaskakująco dobrze, myślałem ,że w tym miejscu się wyłoży a jak narazie idzie mu naprawde dobrze.

DSC_0622

I co najważniejsze nie mierzalne ale dające się zauważyć na lakierze to coś. Ten przysłowiowy 1%

DSC_0624

DSC_0630

A jak się zachowuje z zetknięciu z wodą? Wiadomo ,że nie ma oczekiwać cudów ale zobaczmy.

Zrzuca wodę bardzo poprawnie. A kropelki które tak wszyscy lubią?

DSC_0627

DSC_0628

DSC_0629

Jak widać troszke pijane ale trzeba pamietać ,że to nie żaden QW, Wosk czy inne trwałe zabezpieczenie lakieru.

DSC_0623

Czas na małe podsumowanie, dobry QD powinien się przede wszystkim łatwo aplikować, ładnie pachnąć, radzić sobie z delikatnymi śladami po wodzie i dawać to coś do wyglądu auta. Wszystkie te cechy posiada Showtime dodatkowo fajnie przyciemnia lakier i przykrywa delikatne niedoskonałości. Jak spojżymy na koszty (które w przypadku praktycznie całej gamy Mothersa są naprawde dobrze skalkulowane )za 49,90 otrzymujemy aż 710 ml naprawde godnego polecenia produktu.

IT’S SHOWTIME!

Bądz na bieżąco http://www.facebook.pl/detailingtester

2 uwagi do wpisu “IT’S SHOWTIME! Mothers QD

  1. Przepraszam ze pytam ale co to dokladnie produkty QD jestem lalikiem w jeszcze w tychych tematach . Uzywam tylko woskow softa i jakis tam delikatnych szamponow. Dzieki

    Polubienie

    1. QD to Quick Detailer produkt który ma kilka zadań i tu w zależności od produktu. Może wspomagać np. leżące na aucie woski, po myciu potrafi dać na aucie efekt jak świeżo po woskowaniu. Dzieki niemu można pozbyć się śladów po twardej wodzie itp itd. Bardzo przydatny środek!

      Polubienie

Dodaj komentarz